Frederique Wittkampf voluntară la Neoumanist

workshopO săptămînă petrecută în cadrul proiectele Răsărit, Spectru şi Home Care este una complexă, emotivă, incredibilă şi te face să realizezi ce este important în viaţă. 
Am vizitat proiectele de mai multe ori şi de fiecare dată sunt surprinsă de persoanele iubitoare  care activează aici, dedicaţia cu care îşi fac meseria şi numărul de persoane pe care îi ajută. 
kitchenÎn această săptămînă am tinut cîteva workshopuri, am ajutat în bucătărie, am zîmbit împreună cu bătrînii şi am avut o experienţă  uluitoare în proiectul Home Care  împreună cu personalul minunat care deserveşte persoanelor în etate din satele raionului.
Workshopurile au fost o experienţă interesantă pentru mine. Îmi place să predau şi a fost interesant pentru mine să fac schimb de experienţă şi opinii cu personalul de aici- am observat că avem de învăţat unii de la alţii şi  mi-a plăcut mult de tot. Home Care
În afara proiectelor din Străşeni am descoperit că Moldova îţi poate oferi multe . În weekend am vizitat Milestii Mici , a fost o experienţă draguţă
 Am fost aici 6 ani în urmă, dar am fost primătă de parca a fost ieri. Poporul moldav este ospitalier acest lucru este sesizabil prin modul fiecăruia de a te face să te simţi bine şi ca acasă.
Vă mulţumesc mult!
Cu drag, Frederique

Lasă un comentariu